MultiVersus çevrimiçi betası 25 Haziran 2023’te tamamlandıktan ve Warner Bros. Games’in tamamen sağlam platform savaşçısı MultiVersus çevrimdışına alındıktan sonra birçok oyuncu, Player First Games’in merakla beklenen tam teşekküllü 1.0 lansmanına geliştiricinin ne getireceğini merak ediyordu. Bu amaçla, 28 Mayıs 2024’teki tam sürüm öncesinde, MultiVersus’un açık beta alanından ayrılmasından bu yana değişen tüm şeyleri burada bulabilirsiniz.
Geri Alma Net Kodu Birinci Günde Kilitlendi
Muhtemelen MultiVersus 1.0 sürümünün masaya getirdiği en önemli parlak yeni şeylerden biri olan geri alma net kodu, çevrimiçi oyuncu deneyimini beta sırasında mümkün olmayan şekillerde dengeliyor. Her hareketin zamanını kaydeden düzenli zaman damgası teknolojisi sayesinde esas olarak çok daha akıcı bir çevrimiçi oyun deneyimi sağlayan geliştirici Player First Games, Multiversus’un genellikle telaşlı, çok kişilik yapısına uyum sağlamak için geri alma ağ kodunun çoğunu sıfırdan yeniden oluşturmak zorunda kaldı. maçlar. Sonuç olarak MultiVersus, açık beta aşamasında şimdiye kadar olduğundan çok daha akıcı ve daha duyarlı bir oyun deneyimi sunuyor. Gerçekten harika şeyler.
Unreal Engine 5’e Geçiş
Daha yeni ve daha umut verici teknolojilere geçişi sürdüren MultiVersus 1.0, 28 Mayıs 2024’te tam sürüm sürümüyle çıktığında Epic’in Unreal Engine 5’ine geçecek. Karakter ayrıntılarında ve çevre efektlerinde mümkün olmayan büyük bir artış sağlıyor Daha önce, Unreal Engine 5’e geçiş, öncekinden daha büyük karakter modelleri ile sonuçlanırken, her aşamadaki patlama bölgelerinin kapsamı daha büyük savaşçıları hesaba katacak şekilde ayarlandı. Son olarak, kamerada da bir gelişme görüldü; hareket her zamankinden çok daha dinamik hale geldi ve bu da aksiyonun her zaman net bir şekilde odaklanmasını sağlayan bir sunum sağladı.
Oyuncu Durumlarını Belirlemek İçin Yenilenen Animasyonlar ve Ses Efektleri
Yukarıda bahsedilen görsel iyileştirmelerin yanı sıra MultiVersus 1.0, işlevsel estetik açısından da bazı önemli ilerlemeler kaydediyor. Başlangıç olarak, MultiVersus’a yepyeni animasyonlar eklendi; bu animasyonlar, oyuncuların karakterlerinin onay mı yoksa sersemletme durumunda mı olduğunu belirlemelerine yardımcı oluyor; bunların her ikisi de yetenekli oyun için anahtardır. Başka yerlerde, bu yeni oyuncu durumlarını pekiştirmek için bir dizi yeni ses efekti de eklendi ve MultiVersus savaşçılarına ekrandaki aksiyonla bağlantılı olarak başka bir uyarıcı tepki yolu sağladı.
Savuşturma Kalıcıdır
MultiVersus’un 1.0 sürümüyle getirilen bir başka sismik değişiklik de savuşturma yeteneğidir. Üst düzey oyun için tasarlanan tamamen yeni bir oyun mekaniği olan savuşturma, doğru yapıldığında oyuncuların gelen bir saldırıdan rakiplerinden daha hızlı kurtulmasına olanak tanır ve karşılığında yıkıcı bir karşı saldırı başlatmak için geniş bir pencere sağlar. Elbette burada vurgu, bu savuşturmayı ‘başarıyla’ başarabilmektir. Savuşturmayı başarmak için çok az bir süreye sahip olan bu manevrayı savaşın en sıcak anında yalnızca uzman oyuncular gerçekleştirebilecek ve böylece her dövüşe oldukça büyük bir risk ve ödül unsuru katılacak. Başarılı olamama ve dolayısıyla büyük miktarda hasar alma riskiyle karşı karşıya kalma riskiyle karşı karşıya mısınız, yoksa bunu yapmayıp bunun yerine MultiVersus’un sunduğu diğer mekanizmalara başvurmayı mı tercih ediyorsunuz? Sonuç olarak, yeni savuşturma mekaniği, MultiVersus’un beta sürümünden bu yana nasıl daha taktiksel bir mesele haline gelmeye çalıştığının yalnızca bir örneği.
Dash Saldırısına Merhaba Deyin
Daha da uzakta olan ve savuşturma mekaniğini güzel bir şekilde tamamlayan MultiVersus, artık tüm karakterlerin kullanabileceği yeni ve parlak bir atılma saldırısıyla birlikte geliyor. Savaş sırasındaki potansiyel uygulamaları açısından bir tür İsviçre bıçağı olan atılma saldırısı, yalnızca bir dövüşçü ile diğeri arasındaki mesafeyi hızlı bir şekilde kapatmak için kullanılamaz, aynı zamanda duruma bağlı olarak kombonuzu başlatmak veya bitirmek için de kullanılabilir. kullanmaya karar verdiğinizde. Aynı derecede yeni savuşturma mekaniği ile eşleştirildiğinde, atılma saldırısı, ileriye dönük tüm MultiVersus oyuncularının cephaneliğinde son derece değerli bir araç olacak gibi görünüyor.
Güncellenmiş Karakter Kitleri
MultiVersus’un ünlülerin arasından sıyrılan listesinin genişliği ve derinliği göz önüne alındığında, geliştirici Player First Games’in, MultiVersus’un karakter kitlerini güncellemek için keyif aldığı uzun kesinti süresini kullanması muhtemelen sürpriz olmamalıdır. MultiVersus’un tam sürümünün ilk gününde, her bir karakter, kapalı ve açık beta formlarından kapsamlı bir şekilde ayarlanacak ve güncellenecektir. Vuruş yerleştirme ve vuruş hacminden zamanlama ve hareket hasarına kadar her şeyde ayarlamalar yapılırken, tamamen yeni yetenekler hemen hemen her karakterin hareketlerinin yerini alıyor. Basitçe söylemek gerekirse, güncellenen karakter kitlerinin kapsamı artık MultiVersus deneyimlilerinin bile en sevdikleri karakterleri yeniden öğrenmek zorunda kalacağı ve bunu yaparken çok eğleneceği anlamına geliyor.
Yenilenen Zırh Mekaniği
MultiVersus’un tam sürümlerini tanımlayan önemli yeniden çalışma uygulaması, zırhın ele alınma biçimini de genişletiyor. Bir dizi özel çoklu vuruş ve zırh kırma hareketine ek olarak, bir dizi yeni sınırlama ve avantaj da tanıtılarak MultiVersus’un savunma oyununa daha fazla gelişmişlik ve karmaşıklık kazandırıldı.
Gündelik ve Rekabetçi Sahne Çeşitleri
MultiVersus 1.0, yeni aşamaların eklenmesine ek olarak rekabetçi ve gündelik sahne çeşitleri kavramını da getirecek; ilki normalden daha fazla tehlike ve tuzağa sahipken, ikincisi kıyaslandığında çok daha sade ve daha yeni MultiVersus için daha iyi olduğunu kanıtlıyor oyuncular.
Gecikmiş PvE Modları Yolda
En sonunda MutliVerus, betadan tam sürüme geçişinin bir parçası olarak çeşitli PvE modları alacak, ancak bunların 28 Mayıs 2024’teki 1.0 sürümünden kısa bir süre sonra gelmesi bekleniyor. kartlarda harika, özellikle de MultiVersus zırhının beta sürümündeki tartışmasız ana eziklerden biri, solo oyuncuların oyuna yatırım yapmasını sağlayacak yeterli modlara sahip olmamasıydı.
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, bunu kabul ettiğinizi varsayarız.TamamGizlilik politikası